Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 12:44:46 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/17416 aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11 
Tallinna ringtee// Kesva// Rabavälja// Tallinna-Rapla raudtee 511// Viimsi 
metskond 188// Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee T17// T18// T19// T41// 
T42// T43// T44// T45// Kalmarimetsa// Kõpsu-Hansu// Nurgavälja// Raba tee 
1// 3a// 380// 390// 64, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11 Tallinna 
ringtee// Kesva// Rabavälja// Tallinna-Rapla raudtee 511// Viimsi metskond 
188// Soodevahe küla, Kõpsu-Hansu// Nurgavälja, Harju maakond, Rae vald, Rae 
küla, Kesva// Viimsi metskond 188// Soodevahe küla, Kõpsu-Hansu// Nurgavälja 
(Soodevahe OS05007 laoplats, Soodevahe OS05007 laoplatsi lühem kraav, 
Soodevahe OS05007 laoplatsi pikem kraav) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Infragreen OÜ (registrikood 16740489) 
ja osaühing Rail Baltic Estonia (registrikood 12734109) esitasid 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile ehitusloa taotluse nr. 
2311271/17416 Harju maakonda Rae valda Rail Balticuga seonduvalt Soodevahe 
OS05007 laoplatsi ja kraavide ehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 
lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks. Juhime 
tähelepanu, et edastame asjaomastele asutustele keskkonnamõju hindamise ja 
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 11 lõike 2² alusel seisukoha võtmiseks 
eelhinnangu ning keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõu 
läbi dokumendiregistri.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26942798>  (menetlus nr: 
398965), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister